2012-11-13

See heaven's got a plan for you

2012. nov. 13.


Nagyon jó, hogy vége elköltöztem....de baromi rossz egyedül lenni.....erre Andrist fel is hívta rá a figyelmet, hogy ő mindent csinál, csak egyedül ne kelljen otthon lennie. Most kb én is így vagyok... rohangálok jobbra-balra, csak egyedül ne legyek itthon. 

Elkezdtem a méregtelenítő kúrámat....napi 1,5 liter vizet nem tudok meginni...rájöttem....ma mégis megpróbáltam és 5 percenként mosdó (legalább a veséimet átmosom), mellette salátákat csinálok: koktélparadicsom, lilahagyma, saláta, olívabogyó, alma, pannónia sajt rá joghurt (vagy külön reggelire) éésss mellé búzafűlevelet iszok ezen a héten (hihetetlenül gusztustalan)....de egy hétig csak kibírom már. Persze ezeket csak reggel vagy este eszek (naponta egyszer), délbe meg főtt kaját eszek. Holnap sztem elmegyek venni tányérokat. Mert 1 db van itt, szépen lassan csinálok most mindent, mert kezdek fogyni a tartalékomból és már jó lenne dolgozni, mert már a költözés lement. 

Most este felhívtam az ismerősömet, hogy hogy van... Mondta, hogy majd feljön bp-re, de most össze kell szednie magát és még mindig nem fogja fel, hogy elment a férje....naponta kijár a temetőbe.Nagyon sajnálom szegénykét, én se tudom felfogni hogy elment közülünk....amikor először mondta anyu, azt hittem csak viccel.

Mai napon reggel olvastam egy idézetet....Charles Darwin-tól....annyira tetszett hogy én is meg akartam osztani, de aztán valami folytán mégse tettem meg.....és a nap végén valaki nem megosztotta....? Pislogtam is nagyokat....és igen, nagyon igaz amit írtál alá, köszönöm! Remélem jól vagy! Pihenj amikor tudsz. és nagyon vigyázz magadra!

Rossz a netem...rossz a telefonom....igazi survivor az életem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More