2012-11-21

x-mas

2012. nov. 12.


Már 3 napja nem alszom annyira ideges vagyok....de végre most már jobb. Egy hatalmas kő esett le rólam.

Ancsa karácsonyi ajándékját a neten megrendeltem (kap egy ékszert), Gergőnek vmi könyvet fogok venni, Luffy (hát....vagy arcszesz vagy vmi pulcsi), anyuék....passz, mamának: valami kis aranyos gyertya és csoki.

Hú de tetszik nekem ez az ágy.....amikor frissen felhúzom a tiszta ágyneműt akkor is ezt érzem. Jó aludni benne. Tetszik ez az ágynemű is. :) 

Tegnap meg mai megjártam a piacot. Tegnap ahogy battyogok hazafelé látom, hogy egy piros ruhás nő az autókat büntetni...következőleg amikor felnézek látom hogy Luffy Gangnam style stílusba ugrál felém (nem nevettük ám el magunkat), mind a ketten leszidtuk egymást, hogy alig látjuk a másikat (hiába vagyunk egy társasházba alig találkozunk).  Ma sztem dióstésztát csinálok (köszönöm, láttam azt a szép receptet amit múltkor kiraktál .... sztem az igazi nagymamák ilyenek, hogy bármit is csinálnak mindig nagyon finom mert annyi szeretettel készítik el). Vagyis nekem ez jut eszembe, amikor a dédi csinálta 80 valahány évesen a csörögét vagy a smarnit. 

Most a héten szombaton meg akarom venni a nappaliba a bútort, jelenleg csak egy szárító van kint a nappaliba, meg a tv szétszerelve (látszik hogy egyáltalán nem tv-zek).  (még mindig a képen látható ágyneműbe gyönyörködök). Kellemes mosolygós napot mindenkinek :)))) 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More