2012-11-25

Morning

2012. nov. 25.


Vicces hétvége. Pénteken voltam a piacon és vettem sárgababfőzeléket (kipróbálom)...aznap csak azt ettem....kb. 10 kanállal, többet nem kívántam. A háromnegyede így is megmaradt. Péntek este 8-kor bezuhantam az ágyba 39 fokos lázzal, erős hányingerrel és gyomorgörccsel.....ez volt a főzelék átka. Azt hittem két melegítőbe és 2 takaró alatt, hogy megfagyok.....reggel meg nem csodáltam vizet inni, úgy kiszáradtam. Annyi rémálmom még soha nem volt, mint aznap éjszaka....nem sokat aludtam. Most már azóta semmi bajom. kidobtam a kukába azt a szar főzeléket (mi van ha az egészet megeszem???), a gyomrom úgy ahogy helyre jött....sok folyadékot iszok (leginkább meleg teákat).
Január 5-én megyek színházba megint...megnézem a Vámpírok bálját. Már régóta meg akartam nézi, most végre vannak már jegyek rá. Jövőhéten meg mégse megyek haza, Gergő konyháját csinálják és vkinek be kell őket engedni. Vszínűleg csak hétvégén kukkantok haza. Meg jövőhéten randira hívtak...kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni....

Ma igazi kis pihenős napot tartok. Bevásároltam, este a kád vízbe beleteszek Levendula olajat (Naturland-tól kis 5 ml üvegbe lehet kapni...vki párologtatásra használja) olvasok egy picit, este meg megnézem az Utolsó szamurájt Tom Cruise-tól - szeretem azt a filmet.
Vettem feketeerdős milka szaloncukrot...legyen már egy kis karácsonyi feelingem. 
Az ikea bútor el lett halasztva...jövőhéten ha jönnek az asztalosék majd akkor kimegyek megnézni milyen is az a tv állvány szekrénnyel. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More