2012-11-18

Opera

2012. nov. 18.

Ezzel a kedves kis színésszel - Árpa Attilával - kívánok mindenkinek (főleg egy kivételesen nagyon kedves személynek) ugyan ilyen mosolygós szép hetet. Fel a fejjel mindenkinek, én most eléggé a munka miatt lent vagyok. Mindenki azzal vigasztal, hogy majd lesz valahogy......

Amibe nekem nagyon tetszett, az a Hippoly-t volt...ott láttam először szerepelni. De ott olyan jóképű volt.....uh, de gyerek voltam én még akkor Még mindig itt él a fejembe, ahogy Terkát viszi a motoron és a szám közbe megy. De egyébként is jók a magyar filmek. Egyik nagy kedvencem: SOS Szerelem - amikor énekli Ulman Mónika a Vidéki sanzon-t. 

Gyűlölöm a vasárnapokat. Mindkét tesóm a párjával lóg....kivéve én maradok ilyenkor mindig egyedül...az összes haveromról ugyanez elmondható. Azon kívül, hogy bevásároltam ma semmi hasznosat nem csináltam....olvasok - filmet nézek. Jah vmi társkeresőt találtam arra regisztráltam magam, nem várom hogy az ölembe pottyanjon valaki, muszáj megtalálnom a másik felemet. Már nagyon unom, hogy egyedül vagyok....érzem, hogy haza kell mennem feltöltődni. Szilveszter: vagy Balaton a lányokkal, vagy házibuli otthon - sztem ez lesz. Igazi csajos napot akarnak a lányok. Sütés-főzés, este meg közösen kis szórakozás, összesen 6 szingli lány lesz egy házban.....

Tegnap az Anyegint megnéztem...egy szóval le tudom írni: aztaqurva. Nagyon elvont léleknek kell lenni valakinek, hogy ezt megnézze éééés még tetszik is neki. Hát én nem ilyen vagyok, látszik is hogy nem vagyok budapesti. Mindenki báli ruhákban vonult fel, több százezres ékszerekkel, olyan autókkal álltak meg hogy húhh.....én meg kis kosztüm és csókolom. Baromira nem éreztem jól magam, én nem oda tartozom. Itt a felső tízezer szokott lenni "szórakozás" szempontjából.Nekem a mozi és a kávé a szórakozás. Mind1, legalább elmondhatom, hogy voltam az operába. Csináltam egy képet. így néz ki. Én a II. emeleti páholyba ültem (tériszonyom van), nekem baromira magas volt. Mindent láttam. Gergő egyel alattam ült. 2 óra 15 perces volt az előadás és 2x20 perc szünet volt közte. Gergővel végig röhögtük, hogy ki az Anyegin (egy szó nem volt benne, végig balett tánc volt). Két mondatban a történet: van egy lány, akinek tetszik a fiú...ír egy levelet....a fiú a lány előtt összetépi a levelet. (benne van a szerelmi vallomása). A lány hulla szerelmes....majd a fiú az előadás végén rájön, hogy csak szereti a lányt és visszaakarja könyörögni magát...ekkor a lány 20 percig gondolkozik (addig táncoltak) majd a végén elutasította a fiút a büszkesége miatt és ebbe beleőrült. És vége. (látszik, hogy nem olvastam az Anyegint, ha tudtam volna, hogy ilyen szerelmes love story a mű el nem megyek). Onnan tudtam, hogy vége van, hogy mindenki felállt és tapsolt. Gergőnek ugyanez volt a reakciója....úr isten. 

Lassan karácsony  - nagy sóhaj - lassan vennem kell néhány ajándékot, mert egy db sincs még. Magamnak vettem néhány díszt, mert valahol elhagytam őket....engem rohadtul nem érdekel, hogy karácsonykor egyedül leszek, de idén is és mindig is én fát fogok állítani magamnak...és azokra kellenek a díszek. Sztem veszek egy állandó kis cuki műfenyőt és felállítom vhova,...a hálóba....este olyan szép amikor sötét van és ég rajta a színes kis fények. (égősor, csak nem jutott eszembe). Szép napot kívánok mindenkinek! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More