2012-09-29

Rohanás

2012. szept. 29. Olyan hiper-szuper álmos vagyok, hogy mindjárt megyek aludni egyet. Tegnap este volt a Kutatók éjszakája (én is tegnap du-n tudtam meg), néhány ingyenes program közül lehetett már csak válogatni, ahova bárki bemehet (egyébként egy héttel ezelőtt már jelentkezni kellett volna a boncolásra, a szimuláns info gépekre stb). A kutató éjszakáján iskolákban és múzeumokban programok vannak ahova jelentkezni kellett előtte (pl.: BME-n infos progrik, ELTE-n csillagászat-fizika, Corvinuson közgáz előadások, SOTE-n meg orvosi előadások voltak), mivel a SOTE volt legközelebb ott kinéztem egy programot: Trombózis. Jól van elmentem, 22-éjfélig tartott, először egy rövid előadás volt, utána meg a laborba mentünk át és mutogattak nekünk rögöket, meg milyen gyorsan alvad meg a vér stb. Érdekes volt. Volt ott egy 30 év körül gyerek, aki már kapott egy szívrohamot (trombózis okozza) és mondta hogy mit lehet tenni ez ellen, hogy ne kerüljön ilyen helyzetbe? Mondták, hogy no cigi, sok sport, egészséges ételek amik nem zsírosak, meg meg kell nézni genetikailag mennyire hajlamos a család. Nagyon sok érdekes dolgokat elmondtak. Ha hamarabb észbe kapok akkor egy boncolásra is elmehettem volna. Meg egyébként is, én is benne vagyok most a rizikóba, hogy hormon tablettákat szedek, ez sajnos nagyba elősegíti a trombózist. Láttam tüdőembólia, stroke utáni roncsolt szerveket. Egy szó mint száz, nem sokat aludtam, mert 7-kor már a lakáshoz mentünk.

Szegény Lali a héten elszontyolódott, hogy egyedül érzi magát kint, mert senkit nem ismer németbe senkije sincs ott kint, és hogy milyen szemetek a németek, nem is ismerik el, a főnökök lelépnek ő meg 11-ig este bent van stb. Aztán amikor megkapta a fizetést egyből jobb kedve lett....mondom hajrá, ha téged ez motivál, elkölteni is legyen majd időd, mert a legszebb éveid mennek így el és közbe nem éltél. 

Szval ma a fél napot az új lakásnál töltöttem. Mikor odaérkeztünk akkor a liftből egy kis tenyérnyi fehér szőrmók jött ki a gazdájával együtt (nagyon kölyök volt még a kutya, annyira kis aranyos, nem tudom milyen fajta lehetett talán egy kis bolognese kis szőrpamacs). Egyből elkezdett a lábamra felugrálni annyira kis tündér volt, ott olvadtam el....közbe a gazdija szólongatta hogy maci gyere már ide...gyere már ide....mindenkit körbeugrált a kutya 5 percig nem tudta elhívni magához a gazdi őt....

Kiválasztotta mindenki a saját konyhabútorának a színét. Igazából én jóval sötétebb konyhabútorra gondoltam, de mondták, hogy a konyha sajnos sötét, úgyhogy vmi világosat kellene választani oda. De csak sikerült. Majd holnap a konyhába néhány kis csempét kell venni. Lányok, mutatom is a képet, hogy milyen színű a konyha (minta alapján), a dolgozólap világos, a szekrény meg világos faszínű. Holnap szokás szerint vissza reggel a lakásba, mert ki kell takarítani, hétfőn jönnek fugázni és festeni, meg falat szétbontani. Tamás 2 hét alatt legyártja az összes bútort (konyha, előszobába szekrény, fürdőszobába szekrény, wc-be kis polcok). És ennyi, a háló aza mostani bútorok lesznek (van egy asztalom, egy ágyam és egy tükrös szekrényem), a nappaliba meg mindenki maga veszi meg a bútorait. 5 évig nem lesz bútorom úgy érzem....
Egy Audrey Hepburn képet a falra már tudok venni és egy ikea papírernyős állólámpát. A konyhába led lámpa lesz a szekrénybe. Felgyorsultak az események, mindennap vmit intézni kell, jövőhéten festéket kiválasztani (mogyorószínűt szeretnék én). Jelenlegi állás: van egy üres lakás és egy parkolóhelyem a garázsba. 

Azt hiszem ma végre nyugis estém lesz, csinálok sok-sok teát bevackolom magam a plédembe és megnézem az x-faktort, olvasok egyet és alszok. Csinálok végre tiramisu trüffel teát - csak kivételes alkalomkor iszom ezt, annyira ízlik, egyből meginnám az egészet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More