2012-09-25

Gondolatok

2012. szept. 25. Hol is kezdjem. Visszajöttem bp-re....volt egy vicces jelenet. Vénásan könyökvénába gyógyszer majd elengedett a doki...kimentem mosdóba és mondom ah ezt nem kell szorítani már elállt a vérzést (meg is néztem). Ahogy csatolom az övemet abba a pillanatba spriccelt a vénám egyet....anyád mondom. Gyorsan vissza a vatta, könyök behajlít, ráfeszít - kezemet a fejem fölé tenni. Na így próbálja az ember elintézni a kis dolgát és közbe szobát is takarítani.....nem néztek ám hülyének hogy 10 percig mosdón vagyok. Én nevettem ezen egyet....fasza lány vagyok, nem esek pánikban ilyen helyzetbe, meg egyébként se.

Heti 2x4 óra számvitel órám lesz, okt. 25-én vizsgázom belőle. Muszáj tanulni.

Apuék új hyunda-t rendeltek, mert 4 milliós a kár a kocsiban. Én állítom, hogy a dédi vigyázott rá fentről, hogy épp bőrrel megúszta  a balesetet. Ma 4-kor átadták a lakásokat. 6-ig lézerrel méregettem a dolgokat, meg néztem mit hova...konnekorokat áthelyezni, tv antenna naná hogy a másik helyen van, a konyhának két falát ki kell verni, hogy még több fény menjen be. A képen pont apu méri a konyhát. Félkörívesre szétverjük a fal tetejét az oldalát meg teljesen kiszedjük, a másik oldalánál dettó, az előszoba ajtaja meg 2-3 méterrel hátrébb kerül, így az alját is fel kell szedni. A folyosó felől csak egy kis félköríves hely lesz kiverve, hogy oldalt is kapjon fényt. Holnap az Elműhöz el kell roohanni, átírni a neveket. Neten vadászni, hogy milyen csomagot rendeljek az internethez. Új zárat beszereltetni az ajtóba. Tomiboy-nak szólni, a konyhabútorok miatt. Min. másfél hónap mire be lehet költözni. Úszok szembe az árral....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More