2012-08-30

Itthon újra

2012. aug. 30. Itthon vagyok végre. bár az első nap felébredtem és ültem az ágyam szélén, nem ismertem fel a szobámat, nem tudom hogy hol vagyok (meg jó fáradt voltam). Volt olyan nap, hogy 2 órát aludtam csak. Ma voltam egy állásinterjún, holnap is megyek még egyre, meg ma hívtak hogy menjek egy harmadikra is. Gabi megmutatta az egészséges táplálkozást. Most is goji bogyót eszek - ez mindenre jó, bőven van benne vas, c-vitamin, jó a rák ellen...stb. Plusz finom is (én a szárított gyümölcsöt eszem), bár itthon nagyon kevés helyen lehet kapni. Mellette minden reggel Smoothiet kaptunk inni (kis két- 3 dl pohárba beleteszel feldarabolt zöldség-gyümölcsöket és egy kis vizet) ez nem turmix!!!! ez más. du-n 2-ig simán kibírtuk a napot és nagyon egészséges is, gondolkozom hogy okt. elején-végén ha elköltözöm én is beszerzek egy ilyen gépet az új lakásba, úgyis közel lesz hozzám a piac legalább tudok minden reggel ilyen finomat készíteni. Én a bőrömön vettem észre, hogy amíg kint voltam svédbe és Gabi etetett minket nagyon szép lett a bőröm (eddig se voltak gondjaim) de most mintha egy kis életet nyert volna (nem az a fáradt karikás szemek stb). Tutira a spórolt pénzem seggére verek és veszek egy ilyen Smoothie gépet és kreálhatom én magam a recepteket. Amitől nagyon meglepődtem, hogy az alkholt el kell hagyni (én csak bort szoktam inni, abból is a fehéret mást nem...de mondták hogy az jó), de a sör az nagyon rákképző. (sose szerettem a sört). Svédországba ahol voltunk pl.: egyetlen egy helyen lehetett kapni sört, még az ABC-be nagy hipermarket-be se....ennyire tiltják ott. Helyette a nagyon egészséges táplálkozás megy (mi a paleolit recepteken voltunk kint Gabiéknál).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More