2012-08-12

Estét

2012. aug. 12: Nem sikerült magam a hétvégén kipihenni, pedig szó szerint semmit nem csináltam. Egyszerűen nem tudtam kialudni magam. Ráadásul azóta se látok vmi fényesen. Erősen száraz a szemem, és homályosan látok, műkönnyet használok állandóan. Allergiás nem vagyok. Úgyhogy holnap bemegyek a kórházba az ismerőshöz, meg lencsét is kell majd rendelnem. Csütörtökön meg nődoki vár sok szeretettel, aztán pénteken is találkozunk egy buli keretein belül. Nagyon lelkiismeretes orvos, jó hogy anno leváltottam a másikat. Aztán vasárnap elhúzok 10 napra: Berlin 2 nap, Koppenhága: 2 nap, és a többi Svédország és Norvégia. Most is jó fáradt vagyok.

Olyan hülyeséget álmodtam pénteken....sok vízről - vhol úsztunk-. meg az exről....de nem is értettem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More