2012-08-25

Svédország 1.

2012. aug. 25. Mindjárt hajnali egy óra. Már Gabiéknál vagyok 2 napja. Egyáltalán nem volt időm írni. Berlin után Esbjerg-be mentünk be, ahol a Tenger Őrei 4 bazi nagy magas szobor volt (ők őrzik a tengert Dánia felől). Annyira nagy szél volt, hogy ha előre dőltem simán megtartott volna néha. A fülem meg is fájdult egy kis időre. Ezek után Legoland-be mentünk el (másik városba volt), majd utána este fél 12-kor neki álltunk Koppenhágában szállást keresni...éljen, a kártyámat lezárolták, úgyhogy nem tudom hogy van-e még rajta összeg, vagy mindent már szépen lassan leutaltak róla. Másnap reggel (csüt-ön) elmentünk Koppenhágát megnézni, a kis hableány szobrot kerestük fél napig (ez Koppenhága nevezetessége) mire 3 km-et besétáltunk (lehetetlenség kocsival bejutni a városba) akkor megkérdeztem már hogy hol van ez a rohadt szobor mert itt az útikönyv szerint nincs, erre rábök a térképre, hogy még 5 km-re fentebb...na itt elköszöntünk egymásból és visszaballagtunk a kocsihoz. A pincér közölte, hogy rossz a könyvünk, a szobrot már régen elköltöztették másik helyre (pedig vadiúj Koppenhága könyv)..no mindegy. Dánia és Svédország (Malmö) között van Európa leghosszabb hídja, azon végig mentünk, majd elmentünk Malmö alatti kis déli városba, ahol viking falut néztünk meg. Utána estefelé megérkeztünk Falkenberg-be Gabiékhoz. Ma Göteborg-ot megnéztük Gabiékkal utána 7-10-ig (igen este) 80 adag tésztát legyártottunk, zöldségekkel együtt. (Tibinek és Gabinak van egy Pasta nevű kis lakókocsi szerű valamilye, és abból a város mindig más-más pontján árulják a tésztákat), ma apu ment ki Tibivel árulni, 12-hajnali 5-ig. Holnap két helyszín is van mert, du. 3-tól éjfélig lesz a Rock Festival, utána meg szokás szerint a központban lesznek hajnali 5-ig. Holnap hajnalba én akarok kimenni, mert apu atom fáradt lesz a sok éjszakázástól (de annyi a kotta részeg fiatal, ahogy most sétáltunk a városba). Szval holnap nagy menet lesz, vagy 300 adag tésztát, szószokat, húsokat kell csinálni. Beálltunk segíteni, mert ketten ezt tutira nem bírják, így nálunk most Stockholm és Norvégia kiesett (meg egyébként is, elmegyünk egy szoborért?), inkább egy ilyen buliba részt veszünk és dolgozunk. Este meg Martinnal (a kisfiú 11 éves) beszélgettem, svédül tanítgatott...de vmi brumbrum-on kívül nem tudtam felfogni semmit (Maci iskolába jár, az a jelképe az iskolának, egy kis plüss maci pici szívvel). Jókat elröhögtünk, hétvégén meg Wii-ni akar, mert én még sose játszottam olyan játékot. A partot Falkenberg-be mindenképpen meg akarom nézni, még nem láttam. Kb 20 fok van napközbe, este hideg van, én nappal is pulcsiba rohangálok. Behívtak még egy interjúra, úgyhogy jövőhéten vagy pénteken megyek két interjúra vagy hétfőn megyek majd rá egy hét múlva (csüt-ön érünk haza). Lali teljesen eltűnt, én meg nem fogok senki után rohangálni....egyébként is, annyira más a felfogásunk, hogy nem...meg azért szeretem ha egy pasi magasabb nálam. Úgyhogy marad a netes társkeresés még mindig, naponta felmegyek megnézem ki írt és kilépek....de komolytalanok vannak idáig. Hmmm...jó a memóriám....pont egy éve hogy....hogy repül az idő.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More