2012-08-21

Berlin 1. nap

2012. aug 21. hajnali fél 1 van. Ismét nem sokat aludtam. Kiértünk Berlinbe, egész gyorsan, 6-kor indultunk és fél 4-re kint voltunk. Most átestem a ló túloldalára, nem vagyok fáradt, peidg nem sokat aludtam és hajnali 4 óta fent vagyok. A berlini TV toronnyal szembeni Mercedes épületben vagyunk, mi van ma (22-én reggel indulunk tovább Dániába). Ma kis városnézés volt, felmentünk a TV toronyba, sötébe értünk fel 328 m magas meg a Világórát néztük meg. Holnap (ergo ma, néhány óra múlva), Brandenburg, kastély, park, múzeum, dom, sony center, meg már nem tudom miket állítottam össze (jah igen Reistag...német parlament), oda csak regisztrációval lehet bemenni és ma is útközbe ránkcsörögtek egyeztetni a neveket időpontot stb. Szval nem egyszerű, én meg szeretek tájékozódni oda ahova megyek. De nekem ennyi elég is volt Berlinből, régi NDK-s épületek vannak csak meg rahedli sok bevándorló, éjszaka nincs közvilágítás (pedig nagyon a központban vagyunk). Kiültünk egy olasz étterembe kajálni (vacsározni este fél 11-kor) és egerek rohangáltak a lábunk alatt (néhány fényképet sikerült is csinálnom a drágáimról és kenyeret is adtunk nekik). Szval, nekem nem nyerte el a tetszésemet Berlin. Eleve nem szeretem a németeket, de most ahogy kint vagyok nem tudom honnan előjött nagyon mélyen a német tudásom. A szálláson egyedül vagyok, legalább egy dupla ágyba egyedül alszom, és két párnával. Egész nap eléggé fájt a torkom úgyhogy már Magyarországon egy fél csomag negrot felzabáltam, persze semmit nem ért...Németbe meg vettem egy Jim Beam-t (nem egy üveggel, 50 cl). abból kb. bele hörpintettem és felsziszegtem...de a táska mélyén megvan, holnap (ma) pálinka után nézünk majd. Ha már kint vagyok Berlinbe akkor ilyen zenét hallgatok, igaz régi, de szeretem. Paul Kalbrenner - Aaron:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More