2012-08-19

Lakás

2012. aug. 19. még ébren, éjfél lesz...és 4 óra múlva kelek és indulok ki Berlinbe. 4 nap alatt 14 órát aludtam, ami nálam piszok kevés. Ma a programokat állítottam össze a gép előtt és simán bealudtam 2 percre, gyorsan ittam egy zöld teát és folytattam tovább. A kocsiban holnap nem fogok aludni, nem szeretek egyébként se aludni az autóban. Nem tudom csajok, hogy lesz-e wifi vhol a szálláson, mert vhova beesünk csak, lehet nem kapunk és az autóba alszunk mint anno Lengyelországban :) Ha lesz net, akkor megpróbálok jelentkezni itt naponta, gépet viszek. Puszi és vigyázzatok magatokra!

elmúlt napok: találtunk lakást, letettük ma este a foglalót, a rossz hír, hogy a 8. ker-be van....én puffogtam pár sort, de hogy én hogy fogok azon a környéken járkálni...egy gázspray-vel....szval lakás van mindenkinek, októberbe költözünk is be....(ha a foglaló után ők nem lépnek vissza, van esély a mai világban mindenre), a rossz hír, hogy én baromira nem érzem ott magam biztonságba...ami nálam sajnos nagy szó. Vagy veszek egy fegyvert (btk jövőre megengedi a fegyverttartás, és talán én is bátrabban mozgok majd télen esténként ott)....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More