2012-08-06

:...

2012. aug 6. Végre itthon, poton 5 óra utazás a busszal haza, ahol légkondi nem volt. Állítom még a bugyim is vizes volt. Petrával majd meghaltunk a buszon, ráadásul a sofőr vadi új volt, ez volt az első napja Miskolc-Kecskemét között és utolag egy-egy utas szólt, hogy itt le kellett volna kanyarodni....na így érkeztünk mi meg Kecskemétre fél óra késéssel. Hulla fáradtak vagyunk, nagyon helyes pasik voltak végig a szálláson (a pincérekre gondolunk) :) és aranyosak végig ugrattak minket, első vacsorára gyertyafényes vacsorát kaptunk Petrával. Nagyon fáradt vagyok, holnap este Krisztivel találkozom, egy 500 oldalas adó könyvet viszek neki, meg veszek vmi ajándékot ha már most volt a névnapja. Szerda hajnalba bp-re felmegyek, Emesével találkozom meg egy ismerőssel. Csüt-ön ismét de. program este meg Kecskemét késő este meg Szarvas - Viziszínház előadás. Pénteken reggel ismét bp mert reggel 9-re behívtak interjúra (ez is vicces, vki hív, szokás szerint nem tudom a szar telefon miatt felvenni így 5 perc után én hívom vissza és azt értettem hogy Horváth László, ahhh mondom szia Luffy milyen a Balcsi....pasi hallgat...én xy László vagyok és az xy cégtől engem keres....oh mondom kezdjük előről Ági vagyok és egy nem fogadott hívásom volt erről a számról (pasi itt már sírva röhög - szerencse hogy nem egy karóba nyelt ember ült a vonal másik végén). végülis jól elröhögtünk aztán megadta a paramétereket. ez a hét egy nagy KO lesz, pénteken du-n jövök vissza Kmétre. aztán egy hét múlva svéd utazás amivel sehogy se állok. és lakás és munka keresés még mindig ott van. Megyek mindjárt éjfél és már így is beájultam az ágyban.
Miskolc: jó volt nagyon, Petra is és én is összefutottunk ismerősökkel. Sokat nevettünk, utolsó éjszakán másfél üveg bort lenyomtunk ketten, nagyokat pacsáltunk a vízben, elmentünk várostnézni, láttunk mókusokat, barlangfürdőbe is elmentünk, 150 képet csináltunk apu gépével, jókat röhögtünk - érdekes szituációkba keveredtünk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More