2012-08-01

Pörgés

2012. aug. 1. bár mindjárt 2-a lesz. Úgy el vagyok havazva, mint a kisbéka. Fél 8-ra értem haza. Tudtam, hogy valami még hiányzik, ezért ráálltam a futópadra és úgy néztem a Gyurta mellúszását az olimpiai aranyért. 4,7 km-t teljesítettem. Most küldtem el még egy önéletrajzot és találtam egy jó lakást is. Holnap csomagolok össze a pénteki útra. Jövőhéten meg 1 napra lemegyek Szarvasra a Vizi Színházba. 2 hete nézek még csak munkát a netet de állandóan ugyan azok ismételnek, kb. 5 helyre küldtem el az önéletrajzomat és állandóan ugyan azokat a hirdetéseket látom vissza (meg persze sok mást is, ahova inkább nem adom le). Egyenlőre nem vagyok elkeseredve, válogatok jobbra-balra, vagy multihoz akarok visszamenni dolgozni nem olyan helyre, ahol Ancsa is van. Inkább a lakást kellene összehozni, az húzósabb lesz, azt még bebútorozni és átköltözni és egyedül lakni....és egyedül fenntartani. Hűha....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More