2012-07-30

Pihenés?? Nulla...

Nagyon gyorsan el fog telni az augusztus. Szombat óta itthon vagyok, szombaton 60 mázsa fát behordtunk a pincébe, közbe kibeszéltük, hogy ki milyen értelmes filmet látott mostanában, du-án meg kint neki álltunk grillezni. Vasárnap végig pihentem, közben meg az eleje óta drukkoltam Áronnak (vívás) reggel óta nyomon követtem, de szombaton is dettó. És vasárnap este 8-kor kiabáltam hogy vki jöjjön már és nézze velem a döntőt, és igazam lett...aranyat kapott a kissrác (22 éves) . Ma kaptam egy esküvőre meghívót, ahol csak a barátnőm meg a menyasszony lesz az ismerősöm :) jah és 30-an leszünk ott végig, polgári + vacsora. Jujj nagyon jó lesz, alig várom már!!!! Előtte a leánybúcsúról ne is beszéljek :))) Szval Anett jó lehagytál minket Petrával :) De gratulálok, meseszépek lesztek!! A mai nap pedig nagyon jó volt, Lívi egy Tündér!!!! :)
Pénteken reggel vonattal indulok Petrával Miskolctapolcára 4 napra, Calimera szállodába foglalt le Petra szállást. Alig várom. Addig meg még össze kéne pakolnom, plusz a svéd utat tervezem közbe, plusz a munkámat, plusz a lakást. Plusz a Granadába is mindjárt szülinapi buli lesz ismét. Picit sok néha úgy érzem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More