2012-07-17

Rohanás

Na sikeresen kirohangáltam magam. 4-kor Luffy-ra ébredtem fel - lement Kmétre. Fél 9-kor meg Lali ment el a reptérre,2 napig nálam aludt. Azóta állás-lakás keresés. Most jöttem haza, 3 lakást néztem meg. Holnap meg irány Kecskemét, vasárnapig lent vagyok, Petrával bejárjuk a várost és igen Anett végre megyünk hozzád és a pici Lívikéhez is!!! De jó lesz látni, a kis tündérkét! :) Vasárnap meg vissza bp-re, mert kedden biza diplomaosztó....hoppá-hoppá, ez is eljött végre. Aug elején meg irány Petrával Miskolctapolca, 3 napot lefoglaltunk, megyünk pihenni. Vagyis drága Petra intézte el az egészet, amiért külön hála!! Aug vége meg Svédország, tervezem a szállás - látványt összeállítom. 10 napra megyek majd ki. Szept meg munka. Húzós lesz a nyár rohanás jobbra balra föl le előre hátra...ergo 3D-be rohangálás! Lehet is látni az írásomon, hogy össze-vissza ugrálok most gondolatban, annyi mindent kellene csinálni. De elsősorban a telefonomat kéne megcsinálni....se hívni se fogadni nem tudok, mert amikor vki hív abba a pillanatban elsötétül minden és fel se tudom venni, akkor aksi ki-be és ennyi ...úgyhogy sms-ben kommunikálok mindenkivel. Holnap leadom majd Kméten hogy vmit csináljanak vele. Megyek is holnapra nézek buszt, amelyikkel lemegyek Kecskemétre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More