2012-07-11

Érdekes

2011. júl. 11: Necces...necces a helyzet....Emesét 2 napja nem tudom elérni...most este benyőgte, hogy csüt-ön az első napra nem jön soundra...így Lajossal megyek csak....és most nézek vonatot, hogy mivel menjünk le....megjegyzés: rahedli cuccom van....egy karton sör, egy doboz likőr - üdítő - chips....Emese este 9-re jön ide ... vagyis nagyon merem remélni, mert már régen elmúlt 9 óra...odaadja a jegyeket, hogy holnap be tudjak menni. Ma még hajat kell mosni. Voltam 2 lakást nézni...egyik 14. a másik 11. ker-be volt. Ez a kép a Cordia lakópark - Zuglóba készítettem tegnap. Még pakolnom kéne, reggel 9-re már kint kéne lenni a vonatállomáson....és Emese sehol....jaj szuper lesz. 2 napja feltettem magam egy társkeresőre. 2 perc alatt jött egy olyan e-mail, hogy a pofám leszakadt. Nagyon nehéz nálam kicsapni a biztosítékot de ez a haver kicsapta...tiltólistára is tettem gyorsan. Két korosztály van aki keres: a 20 évesek és a 40-50 évesek. Szval én csak esténként felmegyek megnézni, hogy ki írt rám és csókolom...nem nézegetem én, nem vadászok. Ha valakin fennakad a tekintem majd akkor....de nem fogok most órákig ott ülni a gép előtt, hogy nem...nem..nem..ez sem....neem..kizárt...tovább....kapom az üzeneteket és röhögök. Valaki már megkérte a kezemet.... ez a legjobb :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More