2012-07-03

Vicc

2012. 07. 03. Egy héttel ezelőtt szerdán korán lefeküdtem aludni (fáradt voltam, beteg stb.) És éjfél után jött egy sms. Nem értettem, hogy ki a tököm az aki ilyenkor zaklat....

Előzmény: tavaly fent voltam egy internetes társkeresőn és egy könyvvizsgáló gyerek megtalált - Gábor. Karácsony előtt 2x találkoztunk. Az első randin 5-6 üveg sört lenyomott. Mondta, hogy nagyon izgult ezért volt ilyen, de ő sose iszik ennyit. Mondom jól van egye fene, lesz akkor második randi is....a következő randin 2 üveg borral lekísérte a söröket. De közbe ott mondogatta hangosan, hogy őőő bizony isten, hogy nem alkoholista. Jól van mondom. Közöltem, utána hogy bocs, nem az esetem, más világ. Erre rá fél év múlva (egy héttel ezelőtt szerdán) kaptam egy sms-t, hogy Biztos....Mondom mivan? Ennyit írt, hogy biztos. A többit meg láthatjátok a képen. De ha rossz kedvem van mindig előveszem és szarrá röhögöm magam (szerintem akkor is totál részeg volt, amikor írta)....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More