2012-07-25

Ez a nap is eljött

Ez a nap is eljött....vagyis a tegnap :) 6 óta fent voltam, nehogy elaludjak, mivel se az ébresztőm, se a telefonom nem működik. Szerencsére fel tudtam kelni időben. Irány a mesterek mestere, megcsinálni a hajamat és rákenni az egy kg vakolatot magamra :) De szép lettem, bár a hajamat furcsának találtam, amit Levente alakított rajtam. No mindegy, mindenki halálra dicsérte. Potom, másfél óra volt a diplomaosztó, majd megsültem, Ancsáé nem volt ilyen hosszú. Baromi sok mesterszak végzett most. Én közbe telefonom buzeráltam, a mai napig ha valaki hív nem tudom felvenni a telefonom, mert elsötétül, így csak a whatsapp nevű app-ot használom (olyan mint a viber, csak jobb). Szval azon keresztül tudtam a barátokkal kommunikálni, akik kint vártak, hoztak egy ajándékot. Egy diplomás kutya táncol halálfejes medállal a nyakán, fekete polóba feszít és ezüst dzseki van rajta napszemüvegbe és az Ice-ice baby-t énekli és arra táncol. Emese hozta a Sound emlékére. Utána keresztékhez mentünk kajálni, ami fél 8-ig tartott. Majd este 9-től hajnali 2-ig zülöttünk a városban a barátaimmal, elindultuk egy helyről aztán hajnalba sétáltunk egyet a Westend előtt :) majd valamikor hazavágódtunk, én most keltem. Hétvégén meg irány haza, Petrával meg aug 3-án irány Miskolctapolca 3-4 napra!!! Ilyen se volt még, hogy ketten elmentünk volna nyaralni, pedig általános korom óta ismerem Petrát. Jujj...nagyon jó lesz. Aug-ba végig pihenek - nyaralok - utazok, és októberbe folyt köv.....bár ott nem tudom, hogy fogok repülőre ülni - állandóan azt álmodom az utóbbi évekbe hogy lezuhanok repülővel és sose érek földet...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More