2012-07-02

Midnight

2012. 07.02: Végre, befejeztem a munkát, szerdán lesz a védésem: Hogyan segíti a könyvvizsgáló munkáját az informatika? (ez volt a szakdogám). Szerintem jó lett....holnap egész nap ezt fogom megtanulni, mert már nem emlékszem, hogy egy évvel ezelőtt mit írtam...Még 2 nap és végre fellélegezhetek végleg (védés és végre nem kell feküdnöm se, és elfogy a gyógyszerem is...). 2 hét múlva ilyenkor már itthon leszek, vége lesz a Balaton Soundnak. 12-én indulunk el Emesével és Lajossal. Jó lesz :)
Remélem ma nem olyan éjszakám lesz, mint tegnap: 3-kor felébredtem és 4-ig plafont bámultam...elkezdtem telefonon játszani, olvasni...aztán valahogy csak sikerült visszaaludnom. Egyébként még mindig nem fogtam fel, hogy végre kikerültem - végleg elhagyom az iskola padot. Még mindig bennem van, hogy muszáj tanulni....ismét mindjárt zh-vizsgaidőszak. Végülis igaz is, szep-től folyt köv, csak máshol a tanulás.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More