2012-07-02

Államvizsga

2012. 07.02: Sikeresen jún 25-én reggel fél 11-kor elkezdtem az államvizsgámat. Az eleje vicces volt, mert más bizottságba kerültem (konkrétan a tanárom nem jött be), úgyhogy khm vicces volt, amikor 9-en ott lődörögtünk, hogy mégis kinél fogunk záróvizsgázni. És sajna a legnehezebb emberhez kerültem...vicces volt, de sikerült. A 8-as tételt húztam ki: volt benne készletek IFRS - állami támogatások, ÁFA, becslés és mintavételezés a könyvvizsgálatban illetve kvalitatív elemzések a vállalatra nézve (egy tételben 4 nagy témakör van és arról kell fél óráig beszélni). Én vizsga előtt 2 nappal tudtam ezt, azt hittem csak egy nagy témakör lesz....de szerencsére sikerült, közepessel átmentem.
Szerdán lesz a szakdolgozatom védése, úgyhogy most azt csinálom ezerrel. Délután meg megyek lakást nézni, mert nyár végén elköltözöm. Egyedül fogok lakni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More