2012-07-09

Nyár

2012. 07. 09. Húzós napjaim voltak. Apunak 3x megünnepeltük a születésnapját hétvégén. Krisztiékkel találkoztam, Granadában kint voltam. Ma meg 8 szoftvert tettem rá a telefonra, egyik se volt jó....gmail se megy, úgyhogy ha vki keres csak este látom....yipiii. Lakás-munkát keresek nézek, neten, élőben. Balaton sound-ot intézem...közbe majd elalszom az idő miatt. Holnap is lakás nézés a 11. ker-be...az aug-i nyaralást is kellene tervezni. 0 nyaram lesz érzem előre....esténként ha van időm akkor Auschwitz-es vagy Stephen Hawking filmet bambulok. Ez a két téma von de nagyon. Az utolsót nagyon szeretem: feketelyuk, időutazás, párhuzamos világok...ezek mindig is érdekeltek. Hétvégén amikor otthon voltam azt álmodtam, hogy egy kis picsányi sötétsárga autó elütött Bp-n. Vki fejtse meg, egy ismerősömnek sincs sárga autója.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More