2012-07-21

Reggelt

2012. júl 21. Na jóreggelt....tegnap hajnalban visszajöttem bp-re (igazából csak a dokik miatt mentem le kmétre) 11-es a vasam pl. (nem tom hogy rossz vagy jó)...10 alatt rossz, én éppenhogy a határt súrolom, úgy hogy kaptam vénásan ezeket a vas adagokat. U2: With or without you számra ébredtem...vki kora reggel (khm 10-kor) itt ordította a házban én meg nyitott ablaknál alszom. Ma igazi pihenés lesz, szülők szeretnének venni nekem diplomaosztóra egy különleges ruhát (apunak a szoknya sajnos nem tetszik) :( vagyis azt mondta hogy nagyon szélesít. Így elmegyek ma a Westendben és nézek vmit meg eszek. Csak tudnám mitől vagyok ilyen álmos még mindig? Sound óta majd elalszom és nem tudom kialudni magam rendesen, pedig 1-kor feküdtem le...és most keltem. Na jó Calvin Harris bekapcsolva és csinálok egy zöld teát, mert itt alszom el. És ma van Józsiék esküvője!!!! :)))) Sokat gondolok rád Petra, remélem jól érzitek magatokat, és várom a sok-sok csini képet! Mellette szokásos lakás -munka keresés és az aug-i hónapom tervezése....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More