2012-07-18

Pihenés

2012. júl. 18: du-n 3-kor hazajöttem. kb. 2-2,5 órát Anettnál és a picike kis Tündérkénél voltunk. Annyira aranyos, nem tudok betelni vele. És olyan gyönyörű szemei vannak!!! :) Majd hazajöttem és kiültem a kutyákhoz, ettem egy szelet pizzát és egy szennylapot olvastam. Mellette 2 óra munka-lakás keresés. Fáradt vagyok, pontban hajnali 4-kor felébredtem - és utána alig tudtam visszaaludni. Rosszat álmodtam, úgyhogy elkezdtem a telefont buzerálni, hátha meg tudom csinálni....persze nem sikerült, ahányszor ma vki felhívott kiakadt a telefont, úgyhogy újraindítás és visszahívom ilyenkor az embereket és megkérem hogy a hívás végén tegyék le a telefont, mert még le se bírom tenni....hétvégéig elintézem az ügyes bajos dolgaimat és vasárnap húzok vissza bp-re, mert kedden diplomaosztó lesz - alig bírom elhinni, hogy befejeztem az iskolát.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More