2012-07-16

Itthon

2012. júl 16. Itthon vagyok, hajnali 3-4 körül jöttem haza. Volt itt minden. Na nézzük is.
Indulás előtti nap baromi ideges volta, Emesét vártam, aki azt mondta, hogy 9-kor idejön és átadja a csüt-i indulás jegyemet. Nem jött....11-kor felhívtam leordítottuk egymás fejét, majd beült az autóba és áthajtott ahol lakom. Odaadta a jegyet (ő az első nap nem jött le velünk).

1. nap: reggel 9-kor elindulok Lalival Zamárdiba, úgy volt hogy vonattal, de szerencsére Luffy ledobott minket. Első napon úgy ahogy jó volt az idő. Ismerkedtünk a környékkel, bementünk szétnéztük kijöttünk, boltot kerestünk. Vettem egy Balaton Sound-os fehér polót, Lali meg feketét. 5 percre volt a szállás a soundon, úgyhogy éjszaka jó volt, hogy nem kellett a sötétbe kóvályogni. Este lementünk Calvin Harris (I Feel so close) és Avicii (Levels!!) koncetre. Akkor valami német társasággal buliztam végig. Jó volt nagyon. Akkor csak körbe-körbe nézelődtünk, hogy mi van a környéken. Első nap nagyon megfáztam, egy polóba mentem le bulizni és este 13 fok volt....úgyhogy másnap vettem egy Heineken baszottnagy fehér pulcsit. Legalább jó meleg volt.

2. nap: Emese elindul Bp-ről - defektet kap. Jól van...du-n 3-ra ért le hozzánk. 3-an laktunk egy szobában. Este alapozás és indulás az éjszakába. Emese 40-50 fokos pálinkát hozott....tökéletes volt nekem, mert már levegőt az orromon nem kaptam...de nagyon szépen kitisztította azaz néhány pohár. Péntek volt ez: David Guetta koncert volt!! Az nagyon jó volt. David Guetta koncertnél volt egy kis baki: tömegnyomor volt így is, de csak annyit látok, hogy egy német srác odaugrik elém és mindenki 6 méteres körzetben elmegy onnan....konkrétan ez a srác megvédett, mert a barátnőjével összekapott, megverte a csajt előttünk és jött volna felénk....aztán utána ment más társasághoz hogy megveri majd őket is.....ki is dobták szerencsére onnan tőlünk. Szval kisebb konfliktus baj szerencsére nem történt. Lali Emese eltaknyált a sárba elestek a koncertek. Hálózat egész sound ideje alatt nem volt, se egy internet se egy hívást nem lehetett fogadni - sms-t küldeni. Hajnalba Emese vhova eltűnt egy másik társasággal - főiskolás ismerősöméknél leragadt, mi meg mentünk tovább. A Jagermeister sátorba átmentünk bulizni, ott a Disco Shit ment. Iszonyt jó zenék szóltak. Aztán láttam, hogy Lali majd bealszik, hazavittem. És ahogy hazaérünk abba a pillanatba 10 sms egyszerre Emesétől: hogy vagyunk, hol lakunk, valaki vigyen haza. SOS, eltévedtem.... oh mondom remek, vissza mentem egyedül Emesét megkeresni, nagy nehezen hazacipeltem őt is. Olyan szépen csuklott és vigyorott amikor megtaláltam egy bazi nagy felfújhatós zöld hal volt a kezébe és nem emlékszik, hogy honnan szerezte.....mondta hogy egy lóval bulizott. Én meg egy kenguruval és egy ördöggel buliztam aznap (halál komolyan, annak voltak beöltözve) Másnap szét ramaty állapotba keltek fel.

3. nap: Oh Andrisék is lent voltak Sound-on pénteken velük buliztunk. Reggel pihenés persze utána akkor volt egyedül olyan nap hogy 25 fok és belementünk a Balatonba, majd este megjelentek Andrisék. Andrissal megittuk az üveg pálinkát meg egy fehér bort és jókat hülyéskedtünk. Közbe néha-néha eléggé esett - villámlott. 10 fok volt aznap este. Koncertre nem is nagyon mentünk be, hanem 1-1 kis sátorokba. Emesének vettem egy Durex koktél vödröt, ő meg egy Finlandia vödröt. mind a kettő 5-5 személyes így ittuk 3-an. Egy hamburger (nem írom le a nevét, de egy sárga M betű a jele) ők is kint voltak a sound területén: egy sajtburger 600 ft volt....horribilis árak voltak....sajnos egy rakat pénzt el is költöttem. Emesével zuhogó esővel ketten énekelve hazamegyünk..konkréten szarrá ázott a fehér pulcsim és a farmerem...és nem tudjuk a mai napig hogy de Lali ott maradt koncerten....és mégis amikor hazaértünk ő akkor indult vissza koncertre (nem tudjuk, hogy ért haza hamarabb nálunk!!! meg minek jött haza!). Emesével még röhögünk este, mondta hogy forog az ágy...én egyből szinte bealszom. Ez volt a leghosszabb nap. Fél 3-ig buliztunk akkor.

4. nap: erős fejfájás mindenki részéről. 10-kor ébredünk, a házinéni beszól hogy 9-ig kellett elhagyni a szállást (mi az isten???!). 12-re úgy ahogy összekaparjuk magunkat és kiülünk a kocsiba....ott csövesztünk estig. Aminek az lett az eredménye, hogy az autó aksija fullra lemerült. Emese kiakadt, riasztót se tudta kikapcsolni. Motorháztető fel, hogy az aksi...nem találjuk. Andristól segítséget kérek, ő közli velünk, hogy az Audi A8-nál hátul van a csomagtartóba az aksi...oké nézegetjük....ott állunk hárman. életünkben még nem bikáztunk be kocsit. fél óra múlva egy taxist kerítünk aki segít nekünk. Én addig Emesét néztem hogy milyen ideges (hajnalba indultunk vissza bp-re). Egy kisgyerek megtalált és beszélgettem vele, kérdezte hogy mi a baja az autónak és hogy hol van a gyerekem.....??! Nagy nehezen újratöltöttük az autót, visszaülünk. Fél 9-kor bemegyünk. Egy buzit sikerült kifognom....azt vettem észre, hogy Lalit mindjárt elviszi egy körre...de nem őt nézte, hanem engem (rózsaszín a körmöm) és neki is rózsaszín volt a lábán!!! és a körmén!! is a köröm. Mondom nincs azaz isten, hogy most ne csináljak veled egy fényképet. Szval ott virítok a Párizsi buzi barátommal rózsaszín körmökkel a képeken. Este mindenki elvesztett mindenkit. Example koncert volt (Change the way you kiss me! imádom ezt a számot tőlük). megbeszéltük, hogy telefon 0, úgyhogy 11-kor a meginél találkozunk és utána még tudunk együtt bulizni....

Összességében nagyon jó volt a buli, jövőre is menni fogunk Emesével biztos. Az autó kicsit belerondított a képbe, de utólag már röhögtünk, hogy nyaralásokon mindig az autó megy tönkre. Az idő az nagyon ramaty volt, nem sound-os idő volt (ahhoz képest hogy előtte lévő napokban majd megdöglöttünk a melegben!). Én még sose voltam ilyen fesztiválon, de jó. Nagyon sok a külföldi, nagyon sok az agyilag hülye ember akivel együtt lehet bulizni és tombolni. Szval amikor a 2 méteres nagy pasik ott rohangáltak előttünk és a derekán kis sárkány felfújható úszógumi volt amiket az 5 évesek használnak, hogy ne fulladjanak bele a vízbe. ..és úgy bulizott...mi csak röhögtünk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More