2012-07-04

Végre vége

2012. 07.04. Kb. fél órát ha aludtam ma, meleg volt minden bajom volt...egyedül annyi hogy nem izgultam a mai nap miatt. 8-an záróvizsgáztunk. Bement mindenki és mindenki egymás előtt mondta el a prezentációját majd legvégül értékelés. 9-kor kezdtünk fél 1-kor jöttünk ki. Légkondi ment ezerrel vki kabátban ült már bent. Én 3. voltam, szerencsére hamar lementem, utána már a hátsó padban a facebook-ot nyomogattam, néztem ki a fejemből, hallgattam mit mondanak a többiek. Utána átrohantam Budára. Útközbe vettem magamnak kaját, most reggeli címszóval megettem - egy akkora nagy BMT-t, hogy csak szuszogni tudok most perpill. Lehet alszok egy-két órát. Estére vmit terveznek a másik szobában, plusz Andris is jelezte hogy jönnek, mivel hétfőn volt a születésnapja. Végre indulhat a nyár. Hétvégén hazamegyek, Granadában megünnepeljük apu szülinapját, plusz hogy lediplomáztam és végül hétvégén felvásárolom egész Kmétet, mert egy hét múlva megyek Balaton Soundra és fürdőruhát sincsen még....VIP jegyeim vannak :)) Jó lesz, már nagyon várom. És utána hazaköltözöm, yipii és tervezhetem az aug-i Svédországot és kereshetek lakást magamnak....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More