2012-08-21

Berlin 2.

2012. aug. 21. Reggelt, végre nem írok olyan hajnali időpontban. Kb 5 órát aludtam, kettőig kukorékoltam utána nem tudtam aludni...úgyhogy nem tudom hanyadik napom már amikor igen keveset aludtam...de mindegy, nem aludni jöttem ide. Ma egy kastélyt megnéztünk a város végén...felejtős volt, az osztrák kastély sokkal szebb volt. Diadalív majd Brandenburg-i kaput néztük meg, közbe megálltunk a Sony Centrumnál (egy bazi nagy high-tech komplexum, amit a Sony húzott fel), előtte Berlin-i régi falak voltak, amiket telenyomtak rágóval (igazán guszta látvány volt). Apu vett egy berlini útlevelet (ha átment volna a nyugatiból a Kelet-Berlinbe akkor 6 féle útlevél bélyeget kapott volna az útlevelére. Délután pihenés képen a Starbucks-ba ültünk be, ahol a bögrémre Haggi nevet írták rá...úgyhogy ez az új nevem. Majd a Charlie Checkpoint-hoz mentünk át, ahol az oroszok az amcsikkal néztek szemben állandóan. Végülis ma végig a Nyugat-Berlinbe voltunk, ami sokkal-sokkal szebb, mint ahol a szállás van. Nyugat-Berlin folyamatosan fejlődik, lehet látni, nagyon szép volt. A berlini fal után a zsidő temetőbe lyukadtunk ki, ahol nagyon sok kő tömb volt, ezzel jelképezték a sírokat. Az utolsó állomásunk pedig a Reistag (német parlament) volt, az új és a régi részét is megnéztük (az új részében volt egy oszlop ahol 360 tükör volt rajta), annak a tetejéről teljesen be lehet látni Berlint. Röviden tömören ennyi volt a nap, sok szép dolgot láttunk. Holnap irány Dánia, ahol a Tenger őrzőit nézzük meg először, majd a Legoland és végül estefelé Koppenhágához érünk (itt alszunk), majd másnap átmegyünk vagy komppal vagy a Malmöi hídon és este Gabiékhoz érünk, néhány napot ott eltöltünk és utána irány Norvégia. Szép hosszú lesz az út és még csak 2 nap telt el. Most se fogok sokat aludni, egyedül vagyok a szobába, úgy van a szállás hogy én kaptam egyedüli szobát... és kint villámlik....én meg vhogy félek a villámoktól....fenébe, hogy ennyire villámlik :(((

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More