2012-08-15

Láss ezer csodát

2012. aug. 15. a rohanás ezen a héten is megy folyamatosan. Miskolcon a klóros vízbe vmi vírust elkaptam, semmi nem látszik a szememen, be sincs gyulladva, csak egyszerűen nem látok rá. apró pöttyök vannak a szaruhártyán és most napi 5x antibiotikumos cseppet kell belenyomni mind a kettőbe, nehogy a másikra rámenjen. Ma apuval felrohantunk bp-re, megnéztünk egy lakást. csalódás volt , áron alul adták de olyat is. úgyhogy nem. keresés tovább. nemrég értünk haza, elfáradtam, pedig semmit nem csináltam. éjfélig ajándékok után kutatok a neten, hogy Gabiéknak Svédbe mit vigyünk ill. a pénteki szülinapi bulira. Holnap meg a városba rohangálok, biztosítás, ajándékokat megvenni, meg a dokihoz bevágódni (a pofám leszakad, már jó ideje vissza kellett volna menni, de elsumákoltam). Most az előbb megnéztem, hogy milyen évet írunk, mert elfelejtettem....(fáradt vagyok). Láttam egy jó filmet, Kokowahh (Kislány a küszöbön) 2011-es film, tetszett nagyon. Tetszik ez a zene most: Quimby - autó egy szerpentinen. Petrával ezt énekeltük Szarvason :) Láss csodát....láss ezer csodát

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More