2012-08-27

Svédország 3.

2012. aug. 27. hajnali negyed 2 lesz mindjárt. Hajnali fél 5-kor kelünk és 5-kor indulunk tovább, már most jó fáradt vagyok. Vagy haza-haza (én még nem tom, hogy bp, vagy kmét), vagy pedig Németbe megállunk vhol aludni. Ezt majd holnap reggel az úton eldöntjük. A mai napom csak Martiné volt (Gabiék kisfia), reggeltől du-ig játszottunk, többet között Wii-vel is (sokat sportoltunk azon). Utána du-n megkért, hogy kísérjem el az uszodába és nézzem hogyan úszik, milyenek az edzések. 2 óráig néztem integettem neki, közbe az óra után amikor Martin odajött hozzám, egy svéd kissrác kérdezte tőlem, hogy én az anyukája vagyok? Mondom nem. Akkor a nővére vagyok...mondom az se...erre Martin mondja, hogy egy jóbarát. De jól esett, hogy az anyukájának néztek engem...aki kihagyja ezt a mai világba, hogy ne legyen szülő akkor azt mondom, hogy az nem is élt igazán. Senkinek a kedvéért nem mondanék le a gyerek témáról, azért is keresek hosszú távú partnert, akivel egy céljaink vannak: megélni valahogy, egészségesen étkezni, semmilyen káros szenvedélyünk ne legyen, és a későbbiekbe a gyerek.
Jövőhéten megyek 2 állásinterjúra és az új lakásba szépen lassan be kéne költözni, vagyis bútorokat nézni oda. Szombaton meg megyek lánybúcsúra, 15-én meg esküvőre. Hmm...ilyen gondolkozom el...
Gabi egy tündér volt, mondta hogy üljek fel a repülőre és 2 napra is de jöjjek ki hozzájuk (biztos, hogy ezt megfogadom, még ki fogok ide jönni). Kaptam tőle egy nagyon szép rózsaszín sálat most.

Lali ismét feltűnt a vízen...de vhogy nem érdekel. Velem ne legyen senki érdek ember, hogy ha kell vmi akkor keres...egy szép nyári emlék lesz, ennyi. Annyira különbözünk hogy 1 hét alatt én ezt le tudtam szűrni, lépek tovább és keresek olyat akihez passzolok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More