2012-08-26

Svédország 2.

2012. aug. 26. (nem tudom, naptárt kell megnézni), hajnali fél 3 lesz mindjárt. Most végeztünk a munkával. 300 adag kaját adtak el apuék, mi meg du-n 3-tól eddig főztük. Fáradtak vagyunk, de azért "csak" eddig tartott, mert kint zuhog az eső és villámlik. 2x kimentem én is a rock fesztiválra, naná hogy engem talált meg a rendőr, hogy mutassam hol a jegyem...Gabi meg megszólalt, hogy övé a tészta ház, akkor bocsánatot kért és tovább engedett minket. Hétfő hajnalba megyünk el Gabiékhoz, idáig úgy néz ki, hogy Bajorország most a cél, de lehet, hogy hétfő este már otthon leszünk (eredetileg úgy volt, hogy Norvégiát - Finnországot is megnézzük, de rohadt messze van, és rohadt drága itt minden). Egy gumicukor itt 70 korona (*40-el, ergo 2800 ft)...egy gumicukor. Egy darab kis polár takaró ami az auchan-be max. 1000 ft, itt 300 korona, ergo 12.000 Ft. :) Szval, megyünk inkább először le a németekhez és utána haza. Dánia és Svédország hihetetlen drága, pl apu a parkolásért Dániában egy éjszakára 5000 ft-ot fizetett. Holnap végre pihenés lesz, Martinnal akarok játszani, meg aludni szeretnék sokáig....(a kép Göteborg-ban készült, persze nem én csináltam, neten találtam).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More