2012-08-10

Ébresztő

Úristen....ennyit mondok erre a hétre és még nincs vége. Nem rohangáltam még ennyit, hétfőn Miskolc, kedd Dunaújváros - Marosvásárhely, szerda: bp, csütörtök: Kecskemét-Szarvas. Péntek: Budapest, Kecskemét. De itthon vagyok már szülőknél, 4 órát aludtam. Jelneleg vakon gépelek, mert semmit nem látok csak tiszta homályt - pedig szemüveg van rajtam - hiába nyitom ki a szemem, semmit nem látok. remélem azért ez csak az alvás hiány miatt van és nem attól hogy megint romlott a szemem. Hajnali 5 óta fent vagyok, most tudtam letenni a seggem éppen hogy, gondoltam megnézek egy filmet de látni se látok már - lehet műkönnyet teszek bele. Állásinterjún voltam ma, kiderült minden jó és szép - egy multihoz hívtak ami szélvédők gyártásával foglalkozik, a poén csak az hogy a központja az kint van a reptérnél (ergo ha véletlen felvennének oda menjek el dolgozni....felejtős). napi 1 óra az út csak oda....jó vicc. és mindezt az interjú végén közölték, hogy hol lenne a fizikai hely - jah és persze lesz még 2 fordulós rendszer pluszba, kérdezték hogy itthon leszek-e -. úgyhogy szorgosan küldözgetem tovább a papírjaimat, nem egyszerűe ez.
Tegnap voltunk Szarvason Vizi Színházba. odafele menet két helyen égett ezerrel az avar tűzoltó sehol, 10 km/h sebességgel haladtunk mert semmit nem láttunk - éljen. A mű szép volt, Szinetár Dóra játszott benne - Moliere egyik művét néztük meg. Bár rohadtul nem értettem, mert 20 plüssmaci volt a színpadon, törött lábú maci, jegesmaci, a dobon ült egy maci, a sarokban ültek a macik....Szinetár Dóra ölében 2 bazi nagy plüssmaci.....meg 6 db bicaj be volt vágva közpére....szval vannak ilyen megfoghatatlan dolgok. na most alszok el az ágyban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More