2013-04-01

2013. ápr. 1.


behalok a röhögéstől. péntek este telefonon ki lettem dobva...ma megjelent, hogy személyesen is. a következő kritikákat kaptam:


  • miért vagyok melegítőbe itthon (igen ízléses, feszülős egyébként), miért nem utcai ruhába vagyok (ez az első, hogy ha hazajövök, nem fogok utcai ruhába az ágyra ráülni se)
  • ha itthon vagyok miért nem sminkelem magam (persze abba aludjak mi, bzmg)
  • miért nem sminkelem erősebben magam az utcán (mert én így érzem jól magam)
  • miért nem hordok többször push-up melltartót
  • miért hordok szemüveget - miért nem lencse
  • miért nincs több barátnőm
  • miért megyek haza dolgozni
  • miért nicns munkám
  • miért csak másfél évet dolgoztam életembe
  • miért tanulok, mikor könyvelőből Dunát lehet rekeszteni....miért nem 50 évesen tanulok, mint apu (mert bazki msot van agyam, most csinálok 2 tanfolyamot és ugrok neki a felsőfokú nyelvvizsgának)....mondtam neki hogy ha kirúgják most mi lesz vele (rántott a vállán egyet), mert én később egy saját céget akarok, hogy a gyerekkel otthon tudjak maradni és dolgozni ...de ő ezt nem fogja fel
  • miért ilyen kukát vettem a konyhámba...miért nem olyat
  • miért nem vásároltam több ruhát magamnak - és miért nem kértem ki a véleményét, hogy mi áll jól rajtam 
  • miért nem mutattam meg az új ruhákat neki, amiket vettem, és illegek billegek előtte

Pofám leszakad...ilyen dumát se hallottam egy pasitól, aki szakít velem. Mintha egy kis langyi beütése is lett volna a srácnak komolyan mondom....és ezek után engem mer hiábztatni, hogy kiszeretett belőlem. Nem bazki, ő még egy két botot se tett a kapcsolatért, nem hogy főzés - sütés rá, én azért eléggé rendesen kitettem magam ruha terén is, meg minden téren is.....de ezen csak röhögni tudok. Ez tipikusan az a pasi, ha véletlen találna magának olyan csajt, hogy a szülés után lelép...mert hogy már nem oylan szép a csaj és a gyerek mellett nem úgy néz ki....agyam eldobom 20 méterre.....röhögök. Itt nála vannak nagyon nagy gondok úgy érzem....na megyek, holnap fél 9-kor állásinterjúm lesz. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More