2013-04-04

2013. ápr. 4.

Andrissal tegnap elmentem egyet szórakozni. Hajnali 3-kor sikerült is hazajönnöm, 2 koktélt ittam, de éhgyomorral így is beütött egy picit. Ismét nem tudok enni...ha vmi nagyon bánt egyszerűen undorom az ételtől. Andristól meg is kaptam, hogy  rohadtul le vagyok fogyva....Persze hogy bánt ez az egész, sírni nem tudok ezen, csak röhögni. 4 hónap alatt hoy lehet vkit így félreismerni, hogy csak a pénzre meg a külsőségekre megy rá? Hihetetlen. És akkor közli, hogy az alapanyag az jó (ergo én), csak legyek már nő.....öltözködjek úgy. Hát nyasgem. 
Nem baj, jó lesz majd több hónapra hazamenni és babázni a lányokkal. Tegnap is egy pasi leült mellém, és elkezdte ott mondani hogy milyen szép vagyok...és hogy 800 e ft-ot keres és hogy mennyire szeret (mondom bazki fél órája ülsz itt és máris itt tartasz?!). Beszélgettem vele egyet, majd elmentem Andrissal kajálni.....szörnyű milyen emberek rohangálnak kint komolyan mondom. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More