2013-04-15

2013. ápr. 15.

Hú jó sűrűn írok bejegyzéseket....kíváncsi vki erre? No mindegy. Szombaton elmentem Gergővel a Hármashatár hegyhez 6-7 km-et túráztunk, úgy kiment a bokám hogy most is bicegek. Szerencsére nincs bedagadva, max. sztem meghúztam. Este 7-re megyek Petrával Pál Feri előadásra, Kedden Krisztivel találkozom, szerdán futni akarok, csüt-ön este vissza bp-re, pénteken reggel állásinterjúra, péntek este Petrával és a barátaival szórakozás, szombat-vasárnap Petrával tábor. El vagyok ezen a héten úgy érzem. Tegnap anyuék feljöttek bp-re, végig az Arénába voltunk. Megnéztem a fényképezőgépet (canon d600) a szívem kiugrott. Én csak a vázzal számoltam, de ahhoz hogy használni tudjam kéne 2-3 optika hozzá, vaku, táska, sd kártya. Szval egyből a duplája lett mint amit én elgondoltam rá....
Legszívesebben én fognám magam anyu mellett toboroznék új ügyfeleket, azokat én csinálnám meg, 3 év múlva lehetnék könyvelő és adószakértő, itthon lennék, Petráékkal tudnék találkozni, el tudok menni futni stb. Csak itt meg nincs lakás....Bp-n meg van lakás, de ott meg barátok nincsenek. Reggelizek: zöld tea, áfonya, goji bogyó, zab. Nagyon szépen köszönöm ezeket!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More