2013-04-08

2013. ápr. 8.

Hopp....100. bejegyzés. És pont egy hónap múlva lesz a születésnapom (elkeserítő).....no mind1. G-ről azóta semmi hír, egy csomó cuccom ott maradt, de nem érdekel. Vissza nem fogok már oda menni. Ráadásul van egy nagyon erős gyanum, hogy biza már egy hónapja becsajozott. Feb. végén elment síelni és hogy az igazgató apuci pici lányával eléggé összemelegedett.....hát ez van. Vigasztal a tudat, hogy én vékonyabb vagyok nála (és ha már nekem mondta G hogy le kéne fogynom ... hujajajajjj). Nem érdekel. Menjen a külsőségekre, nekem fontos hogy tudjak is beszélni a partneremmel, Velem meg kb. 3-4x ha beszélt szval elmondhatom, hogy totálisan nem ismertem.
Holnap reggel 6-kor kelek...7-kor indulok vizsgázni, 8-11-ig tart a vizsga, a dolog szépsége, hogy Krisztivel egy terembe fogom írni :))) Ilyen se volt, hogy egy vizsgát írunk bp-n. Én azt hittem ő Kméten lesz, de nem. Utána eljön hozzám, megnézi hogy hol lakom és busszal hazakúszunk. Szerencsére 15 perc sétára lakom onnan ahol lesz a vizsga. Holnap el akarok menni futni, mert az izmaim tűnnek már el. Sikeresen 58 kg alá mentem, Andristól megkaptam hogy vézna vagyok nagyon. Farmert kell vennem, mert egyszrűen övvel együtt leesik már. Holnap kimegyek az arbotérumhoz futni - már ha addig el tudok futni. :) 
Pörgős félév lesz annyi szent. Éjjel nappal meló, egy napra bp-re vissza kell jönnöm - szombaton előadás. Nyáron két nagy vizsgám lesz. Venni akarok egy fényképezőgépet (canon), már ki is néztem. Meg akarok tanulni fényképezni. Jó borsos a gép ára...pedig kb olyan középkategóriás a tudása. Van egy kis spórolt pénzem, mert G-vel már a közös nyarat terveztük, és előre elkezdtem félre tenni hogy legyen megtakarításom. Hát most másra megy el :) Május elején meg egyik ismerősöm kap egy mercit tesztvezetésre és mondta ha van kedvem menjünk el csapatostul vhova. Oh mondom benne vagyok. Szval most muszáj lefoglalnom magam ezerrel. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More