2013-04-16

2013. ápr. 16.

G írt....hogy fb-jét feltörték és hogy mit ajánlok - mert ő sík hülye az informatikához. Nálam azért fontos, hogy egy pasi értsen már legalább annyit mint én. Ha mondtam hogy jpg ő azt se tudja, hogy azt rántani vagy főzni kell. Vagy hogy kell összedugni egy tv-t....esélytelen. Szval írt hogy feltörték mit ajánlok és hogy beszéljünk.....
visszaírtam egy távolságtartó mailt. hogy minek beszéljünk. én tiszteletbe tartom a döntését, akkor ő is tartsa tiszteltedbe az enyémet, hogy nem fogok vele beszélni - fb-ről letöröltem, nem vagyok kíváncsi aki így végig sértett. Leírtam neki, hogy az én lelkiismeretem tiszta, én mindig mindent beleadok egy kapcsolatba, nem éreztem magam mellette biztonságba magam. És ennyi. én nem tudok vki mellett úgy elaludni, hogy ne érjek hozzá....ő úgy aludt, be a sarokba és kész. Nem voltam szerelmes, egy vadidegen volt ott néha mellettem úgy éreztem, nálam nem erről szól egy kapcsolat. Hanem hogy élményeket - közös éleményeket szerezzek vkivel. De vele semmi nem volt, lehet azért se fáj hogy vége. Vagy ahogy elmondta, hogy igénytelen nő vagyok....hát ettől kész voltam. Aki így megaláz azzal nem fogok beszélgetni. Igénytelen értsd melegítőbe rohangálok otthon. Sajnos ő ilyen példaképet látott otthon...nekem az a furcsa, hogy ők nem mosolyognak soha és hogy mindekit ezerrel fikáznak (ki hogy néz ki milyen dagadt stb).....én nem ilyen vagyok. én szeretek leülni olvasni, énekelni egy dalt, örülni egy teának....de nem az hogy mindig puffogjak  és hogy azt nézzem hogy melyik a legdrágább dolog amivel meg tudom mutatni a környezetembe hogy vagyok valaki....nekem nincs ilyen megfelelési kényszerem. én így fogadom el magam ahogy vagyok és boldog vagyok, hogy nem vagyok oylan mint ő. ha van valamim és a másiknak nincs inkább odaadom neki, mert én ettől vagyok boldog hogy ő örül. 
Impossible ... annyira szép ez a szám. Nem tudom miért, de most ezerrel nevetek, pedig az előbb majd felrobbantam amikor elolvastam a levelét....ez a megkönnyebbülés? nem tudom. megbántani nem akartam, csak annyit hogy hagyjon békén. 
Krisztivel ma 3 órát beszélgettünk, oylan jó volt. Tavaly szep-be találkoztam vele utoljára. Nagyon csinosan nézett ki. Na jó újra itthon lenni :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More