2013-04-11

2013. ápr.11.

Elmentem ma futni. Fájnak a lábaim. Heti 1-2x. el fogok járni futni. Vmi tanfolyamot keresek kméten. Kedden találkozom Krisztivel, mondta hogy vele eljárhatnék csüt-ön kick-box-ra. Jó feszültség levezető. Szombaton találkozom azzal a gyerekkel akivel 2x randiztam még 2011-ben - könyvvizsgáló. Azóta félévente mindig rámírt, hogy mennyire sajnálja hogy nem adtam neki esélyt. (nem tetszett hogy ivott ezerrel a randin). Szval elmegyünk kávézni.
Viszont egy vmit nem értek. G-vel az utolsó egy hónapot én se éreztem jól...vmi megváltozott...és nem értem hogy mi miért....az utolsó hónapba heti 1-2 alkalommal más vkiről álmodtam. Akibe szerelmes voltam, de vele vagy 1 éve nem beszélek. és nem értem hogy ez hogy jött ide. Vagy miért keringett a fejembe, mikor egy másik személy volt mellettem az ágyamban......

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More