2013-04-29

2013. ápr. 30.


én vmi eszméletlenül dagadt voltam régebben...most ahogy végig nézem a régi képeimet. most 58 kg vagyok...de régebben olyan tokás fejemet volt, hogy fogom a fejemet.
voltam pénteken randizni...felejtős. most megírtam a gyereknek hogy bocs, de a szikra nincsen meg. próbálkozzunk külön. remélem nem sértődött meg, ha igen az se érdekel. egyszer találkoztunk, beszélgettünk és utána moziba (!!!) ezen kiakadtam beültünk, megnéztük a vasember 3-at. hajnali 1-kor vége is lett...nem voltam ám fáradt áhh nem. 
holnap fotózás lesz. mivel anno úgy terveztem hogy G-vel megyek el fotózni (meglepi volt) de ő lelépett ezért viszem a csibéimet a fotózásra. 20 éve ismerjük egymást. a fotós aki a képeket készíti, ő is a volt ált iskolás osztálytársunk volt. a volt iskolánkál kezdtünk holnap este. vagyis 6-8-ig tart a fotózás, 3 helyszín lesz. a volt suli, egy romos épület és a természet. viszünk lufikat is. kíváncsi vagyok, egy profi fotós milyen képeket készít rólunk.
pénteken reggel megyek állásinterjúra. szombaton suli, szombaton este csajokkal buli és vége is a hétnek. 
baromi álmos vagyok, hetek óta nem aludtam ki magam, 7-kor minimum ébresztő mindennap, este 6-ig dolgozunk, utána én még néha vkivel találkozom a városba, este meg futok és slussz...egy hónap múlva vizsga...ki se nyitottam. nem tudom, h mikor fogok rá tanulni. ez a legutóbbi ügy is miért bánt még mindig??? tovább kéne lépni, és nem egy ilyen metroszexuális jelölt miatt gondolkozni......
egy hét múlva is születésnap...de fasza lesz egyedül ünnepelni. na most árad ám belőlem a "pozitív" energia...ilyenkor röhögök egyet, hogy vkit le kéne szívni :) megyek is olvasok és Zzzz

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More