2013-04-09

2013. ápr. 9.


egy gombnyomással kitöröltem egy oldal bejegyzésemet...hála a win 8-nak - nagyon nem tudtuk még egymást megszokni. apu vett egy új acer gépet. tök jó meg minden. szval végre itthon, jó itthon lenni újra. Anyuval beszélgettünk ma hosszasan mondta hogy szte g egy xy (nevén nevezte) lánnyal van együtt és azért lépett le. és láss csodát én is rá tippelek. pedig semmi jele nem volt. a tyúk egyébként apuci pici lánya (kőgazdag), dagadtabb nálam, vmi asszisztensként "dolgozik" a cégnél. de most g velük köt egy nagy beszerzési szerződést és gondolom felmelegdtek...meg ő is ott volt a síelésnél. de ez van. ha neki a pénz számít áldásom rá. nem tud nagyon izgatni, mert nem voltam szerelmes. inkább csak azért voltam vele mert új emberekkel ismerkedtem meg, sokat jártunk el erre-arra amarra. kedveltem nagyon is, de én 4 hónap alatt nem leszek szerelmes. nekem ez egy hosszú folyamat. én nem tudtam 2 hét alatt kimondani mint ő (lestem is ezerrel amikor először mondta)....mind1. 

nekem nem is az hiányzik, hanem hogy vkinek a kedvébe járjak, vkiről gondoskodjak és kényeztessem. egy-egy nehéz nap utána olyan jó csak úgy odabújni a másikhoz akár egy könyvet olvasni. vagy vmi apróságot tenni érte - venni neki. mert az azt jelenti hogy gondolsz rá. akár egy db csoki is az. de ez van. most a barátaimat - szüleimet kényeztetem. vki egy szál virágot kapott, Petrának csokit vettem, Lívikének egy állatos könyvet fogok venni. holnap találkozom majd velük. elmegyünk vmerre sztem sétálni 4-en. jó lesz. vmi sportot kell találnom, futással kéne megbékélnem, mert akkor úgy ott szabadnak érzem magam, vagy meg kéne tanulni ismét lovagolni. ezt a kettőt szeretem (igen futni nem tudok). arborétumnál meg pont van egy lovastanya. Holnap reggel 7-re megyek be dolgozni, vettem egy rahedli zöld teát - nagyon sok folyadékot iszok. ezáltal nem vagyok éhes. ma egy müzlit ettem du-n. még nem vett rá a lélek hogy vmi tartalmasabb kaját egyek. szép lassan kell ezt, nem szabad erőltetni. feltettem magam ismét a randivonal-ra....hú olyan leveleket kapok hogy agyam ketté áll.....pedig ki van írva, hogy nem érdekelnek egyéjszakás kalandok. de miért én csak ezeket vonzom be. 
apunak a gépébe picit turkáltam és láttam hogy elment vastagbélrák szűrésre, és megorroltam picit múltkor rá, hogy miért nem szólt (ez egy kisebb műtét, altatással végzik el). állítólag énekelve tolták ki a műtőből....
Anettet úgy irigylem. én azt hittem ennyi idős koromba ilyenkor már lesz fix pont az életemben. 28-29 évesen meg egy gyerek
most próbálok sok programot beszervezni az életemben. jövőhéten htéfőn Pál Feri előadás lesz Kméten. egyre jobban nem szeretem az internet adta lehetőségeket (fb és társai), sokkal jobban értékelem, ha beülök egy ilyenre, vagy csak átmegyek Petrához és a szüleivel beszélgetni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More